Skip to content

Dagene går

mars 6, 2012

Her går dagene… De går med til masse nerding foran pcen, men det liker jeg kjempegodt! Jeg lærer masse hver dag. Og så slipper jeg å sitte her helt alene, fordi kjæresten og hunden er her og. Hunden sover, og kjæresten og jeg sitter på hver vår pc 🙂 Ellers går tiden med til tur med hunden, og tv og film. Akkurat nå har jeg sett filmen Primal. Der var det mye skriking! Den var helt okey, men jeg ser den nok aldri igjen. En film jeg gleder meg til kommer på dvd, og ikke som noen dårlig kopitorrent på nettet, er Woman in Black eller hva den nå heter. Jeg håper den kommer snart, for jeg fikk ikke sett den på kino… Og så skal vi forhåpentligvis snart se den norske filmen Thale! Den tror jeg er kjempegod 🙂

From → Hverdag

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

