Skip to content

Mine tips

mars 4, 2012

Jeg leter etter en hel haug med håndverkere til å fikse på huset mitt. Og jeg har funnet en kjempefin blogg hvor det står masse om de forskjellige typene. Denne håndverkerbloggen har gitt meg masse gode råd og tips. Jeg er veldig spent på å se resultatet når alt er ferdig her hjemme. Det skal bli så fantastisk deilig! Nytt og stort kjøkken med et gigantisk kjøleskap og egen kjøkkenøy, og nytt masterbathroom med boblebad, en dusj som er kjempestor, og masse annet flott som eksklusive fliser og liknende. Og så blir det deilig med ny parkett på gulvene. Den gamle er så utrolig slitt, og jeg har egentlig aldri syntes den var så veldig flott heller. Men den nye skal vi sørge for å ta veldig godt vare på! Vi har ingen dyr eller barn som kan skrape opp, så den holder nok en god stund 🙂

From → Håndverker

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

